torsdag 8 december 2011

Nytt klubblag och proffskontrakt till 2012!

Då har det gått ett tag igen sen mitt senaste inlägg, och det har hänt en hel del.

För några veckor sedan var det teamträff med tjejerna i Svanesund uppe i Jönköping. Jättekul att träffa alla och det känns som vi kommer ha roligt ute på tävlingarna framöver.
Ett tag efter det blev jag kontaktad av Martin Alriksson som erbjöd mig en plats i Alriksson Go:green. Så förra veckan träffades vi för att skriva kontrakt. Känns hur kul som helst att få möjligheten att tävla internationellt och att ta ytterligare steg i utvecklingen.

Detta innebär att jag nu ska köra för Svanesund på tävlingarna här hemma i Sverige, och för Alriksson Go:Green internationellt. JB cykel kommer fortsatt hjälpa mig med cykel och andra prylar.

Så det blir en rolig och spännande säsong att se fram emot, och jag är riktigt taggad! Nu väntar först jul och nyår innan det i Januari är dags för Teamträff och sedan träningsläger på Gran Canaria. :) 

// MADDE

1 kommentar: