fredag 21 oktober 2011

Höst

Tiden går med en himla fart. Har haft en tid av lite viloperiod nu, eller rättare sagt tagit det lite lugnare och tränat lite annat.  Faktisk rätt skönt att bara träna när man känner för det, och att hitta på lite andra saker. Att dra ner på träningen under ”viloperioden” är inte det lättaste så någon form av träning/aktivitet har det väl blivit i princip varje dag. Jag och Sandra har exempelvis kommit igång med löpningen ganska ordentligt. Riktigt skönt att ge sig ut på en löprunda i höstmörkret. Går ju inte fortare än att man hinner prata av sig också, mycket viktigt ;) Blev även ett gympass i veckan, vilket resulterade i riktigt go träningsvärk. 
Nu har tiden kommit då jag börjar känna att jag behöver få lite struktur på tränandet igen. Imorgon är det dags, då ska jag träffa Johan Flodin som ska hjälpa mig med min träning och träningsupplägg. Ska bli riktigt spännande att se vad han har för planer. Skönt att ha någon att bolla lite idéer med. Så snart börjar allvaret igen och det ska bli riktigt skoj, motivationen på topp!! :)





Grabbarna på JB Cykel har fixat ihop en cross till mig som jag ska träna på nu i vinter. Idag skulle det bli första turen, men blir ju inte alltid som man tänkt sig. Precis när jag gick utanför dörren sträckte jag till ryggen, så nu ligger jag i sängen och hoppas på att det ska släppa snart. Måste bli bättre till i eftermiddag då det ska bli trerätters tillsammans med goa vänner. Jag ska stå för huvudrätten. Tur man har förberett lite innan. Blir trevligt, om bara ryggen vill vara med också :) Ger cyklingen ett nytt försök imorn…

Trevlig helg!

// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar